TEMPIMO, JĖGOS, BALANSO – TRENIRUOTĖ (TJB)
Puikiausias būdas harmoningai pradėti ir/arba užbaigti dieną!!!

RIEŠĖJE (Sporto g. 3)
I ir III 08:15 - 09:00 Nuo Rugsėjo 7 d. (Treneris - Tomas)
KIEKVIENAM TINKANTI ir labai rekomenduotina žemo intensyvumo treniruotė - tiek pradedantiems, tiek ir įgudusiems sportininkams.
- Treniruotės trukmė - 45 min.
- Intensyvumasžemas
- Sudeginamos kalorijos - 200-400 kcal.
Dėka treniruotės metu atliekamų pratimų, neišvengiamai, pramankštinsite visą kūną. Pratampysite ir tonizuosite raumenyną, saugiai pralankstysite sąnarius. Taip pagerinsite laikyseną, pusiausvyros gebėjimus ir lankstumą. Mobilizuosite ir sustiprinsite viso kūno raumenis, tapsite ištvermingesni. 
Dėka dėmesio koncentracijos į atliekamus pratimus - atsipalaiduosite ir fiziškai, ir psichologiškai. Ši treniruotė – puikus būdas, be didesnių pastangų, ir tonizuoti pasyvesnį, ir atstatyti nualintą raumenyną. 
Treniruotės programa atnaujinama kas 2-3 mėnesius. Tuo tarpu įsisavinama judesių seka, išmokstama taisyklingai ir užtikrintai atlikti pratimus ir derinti juos su kvėpavimu.
Treniruotėje:
- Reikalingas, bet nebūtinai, jogos kilimėlis;
- Apranga – patogi, judesių nevaržanti. Mankštintis pageidautina basomis;
- Treniruotis, labai patartina, ne anksčiau nei 1 val. po valgio;
- Turėti rankšluostį ir geriamo vandens.​​​​​​​
PUMP TRENIRUOTĖS
RIEŠĖJE (Sporto g. 3)
II ir IV 18:20 - 19:20 Nuo Rugsėjo 8 d. (Treneris - Tomas)
Tai vienas efektyviausių būdų vyrams ir moterims sparčiai deginti poodinį riebalų sluoksnį ir ryškinti kūno raumenis. Tai intensyvi, ritmiška treniruotė, kurios metu naudojamos štangutės, svareliai ir step platformos. Treniruotės metu bene didžiausias krūvis tenka pilvo raumenims, nes jie dirba visos treniruotės metu. Taip pat mankštinami viršutinės ir apatinės kūno dalies raumenys. 
Treniruotė turi aiškią struktūrą: pirmosios minutės skiriamos apšilimui, toliau intensyviai atliekami skirtingi pratimai, skirti 8 raumenų grupėms (krūtinės, nugaros, tricepsų, bicepsų, pečių, kojų, pilvo preso). Pabaigoje - raumenų tempimas ir atpalaidavimas. PUMP treniruotės nėra “lengvi pasivaikščiojimai” – prireiks ir valios, ir susitelkimo, išliesi nemažai prakaito.
PILATES TRENIRUOTĖS
VILNIUJE (Gedimino pr. 47A)
I ir III 17:20 - 18:10 Nuo Rugsėjo 14 d. (Trenerė - Sima)
Pilates treniruotės - protinė ir fizinė programa, kuri stiprina ir formuoja raumenyną, gerina laikyseną, lankstumą, koordinaciją, ištvermę. Reguliariai lankant Pilates treniruotes, jau po 4-8 savaičių jaučiami pokyčiai: mažėja nugaros skausmai, gerėja lankstumas, kinta kūno kompozicija.

Treniruočių metu sieksime ne tik sustiprėti, bet kartu mokysimės koncentracijos, raumenų kontrolės be įtampos, tikslumo, judesio plastiškumo, kvėpavimo, relaksacijos. Pilates užsiėmimus gali lankyti visi, nepriklausomai nuo amžiaus ar fizinio pasirengimo.
Back to Top